Промова керівника Волинського осередку ГО АЄС на з'їзді організації в Києві
(Тематика - основные проблемы области; история местной организации; чего добивается АЕС Волынь. Проделанная работа - в основном аналитика СМИ, плюс много из личного опыта - собственного и главы организации).
***
***
Вітаю.
Мене звуть О... Б..., я з Луцька, очолюю Волинський осередок Авто Євро Сили.
На Волині дуже багато машин із закордонними номерами.
Найбільше «поляків» і «литовців». На око, таких автомобілів – кожен третій.
Найчастіше на них їздить дрібний і середній бізнес. Є навіть держслужбовці, які
на роботі їздять на хороших службових іномарках, а вертаються додому – і мусять
пересідати в «жигульонки» і «ланоси». Вони теж потрохи пересідають на іноземні
номери. Також машинами на «бляхах» користуються наймані працівники. Наприклад,
я щодня по роботі їжджу по 300 кілометрів. Це мій хліб, машина має працювати,
як годинник, я не маю можливості її часто ремонтувати і тому не можу дозволити
собі «жигуль».
Наш осередок утворився в травні. Тоді нас збиралось до десяти
чоловік, а зараз на Волині близько сотні офіційних учасників і дуже багато тих,
хто хоча б цікавиться.
Також з травня ми ведемо сторінку у Фейсбуці, постійно
отримуємо коментарі чи дописи, я майже щодня спілкуюсь по телефону чи особисто.
З того, що я бачу – байдужих до проблеми розмитнення нема. Волинянам це дуже
близьке. Є люди, що виступають «проти», але мені здається, що їхні аргументи –
просто результат антипіару.
Кілька слів про те, чим живе Волинь.
Щодо ринку праці… Офіційний - невеликий. Наприклад на Луцьк,
двісті тисяч населення – є всього кілька невеликих заводів. При тому, що у нас
розміщений автомобільний завод «Богдан», колишній «ЛуАЗ», Луцьк закуповує
беушні тролейбуси у Польщі. Мале виробництво витісняють. Майже чверть населення
області, можна сказати, «створює додану вартість»: щось перепродує, возить
товари з-за кордону і так далі. Волиняни на самозабезпеченні. Хто може,
вибирається з села в міста і шукає хоч якусь роботу. Якщо планують якісь
серйозні покупки – машину, будинок чи квартиру, - то ніхто навіть не розраховує
купити їх за зарплату. Дуже багато волинян їздять за кордон, або на сезонні
роботи, або на постійне проживання.
В області погані дороги. Постійно ремонтують тільки обласний
центр. Більш-менш робились дороги перед Євро-2012, з тих пір їх розбивають
перевантажені фури, які безконтрольно їздять навіть у спеку.
Наші прекрасні поліські ліси вирубують і вивозять за кордон.
Шкода дивитись. Я бачу це кожен раз, коли виїжджаю з міста. Найбільше ліс
нищиться там, де нелегально видобувають бурштин. Плюс із цього видобутку
держава отримує нуль прибутку, зате буквально процвітає корупція.
Ми, як осередок Авто Євро Сили, вимагаємо:
- Здешевити і спростити розмитнення на легкові автомобілі, у тому числі вживані, у тому числі, які не підходять під стандарти «Євро-5»;
- Забезпечити можливість розмитнити вже ввезені авто.
- Також, як волиняни, ми вимагаємо ввести мораторій на вирубку і вивезення лісу; легалізувати і впорядкувати видобуток бурштину; відремонтувати міжміські траси і контролювати рух вантажівок, які їх нищать.
І під кінець. Що я помітив за менш як півроку в Авто Євро
Силі. Ми самоорганізовуємось. Якщо хтось попав у якусь дорожню халепу – авто
зламалось, виникли питання з поліцейськими чи на митниці, - то швидко
знаходяться люди, які можуть і хочуть допомогти. Ми кілька разів збирали кошти
на допомогу онкохворим дітям. Ми підтримуємо один одного.
Що, я вважаю, круто.
Разом ми сила, друзі.
Коментарі
Дописати коментар